Avís

Avís: El que s'escriu en aquest bloc és fruit d'una vivència i una opinió personals, i per tant, reflecteix una visió totalment subjectiva.

dilluns, 26 de setembre del 2016

Benvingudes al meu blog d'escalada!

Benvingudes i benvinguts al meu blog d'escalada. Aquest sorgeix de la meva inquietud i motivació cap al món de l'escalada, que va néixer ara fa pràcticament un any (el setembre de 2015, quan vaig escalar la meva primera via d'escalada esportiva).

En aquest blog la meva intenció és deixar volar la meva curiositat en tot allò que té relació amb aquesta interessant activitat que és l'escalada. Des de ressenyes de sectors d'esportiva, fins a vies llargues, a notícies o opinions que consideri interessants. Qualsevol cosa és susceptible de ser "piada" en aquest espai.

Sense més preàmbuls, passeu, passeu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada