Avís

Avís: El que s'escriu en aquest bloc és fruit d'una vivència i una opinió personals, i per tant, reflecteix una visió totalment subjectiva.

dissabte, 7 de gener del 2017

Resum de l'any

Aquest any 2016 ha estat el meu any de l'escalada. Vaig començar a grimpar per les parets un 12 de setembre de 2015, i poc a poc vaig anar aficionant-m'hi. El desembre del mateix any vaig patir un accident que em va obligar a parar durant un mes, i el 16 de gener vaig tornar-m'hi a posar. Vaig recomençar un altre cop amb els V, i poc a poc, a mesura que la lesió millorava, vaig anar recuperant el ritme i avançant a poc a poc, però sense aturador. I ha estat un any prolífic, tot s'ha de dir. Aquí teniu les dades:

He fet un total de 65 escalades (comptant escalada esportiva, la majoria, i algunes escalades de blocs).
També he fet 11 vies llargues.

He fet un total de 380 vies esportives, el que suposa una mitjana de 6 vies aproximadament per sortida.

Pel que fa al grau, en percentatge:


V
V+
6a
6a+
6b
6b+
18%
24%
24%
15%
16%
2%



La majoria de vies V+ i 6a (24%), i en segon lloc els V, 6a+ i 6b (15-18%), i molts pocs 6b+ (2%).

He escalat a una trentena d'escoles diferents, a les comarques del Baix Llobregat, l'Alt Penedès, el Garraf, l'Alt Urgell, el Bages, Osona, el Maresme, la Conca de Barberà, el Vallès, la Garrotxa, el Ripollès, el Berguedà i la Noguera.

Poc a poc he anat pujant, i durant aquest any he assolit completament el 6a, sent el meu grau d'encadenament a vista, i he anat entrant en el 6b, que és el meu grau d'encadenament a intent, tot i que n'he començat a encadenar a vista els últims mesos. I poc a poc intentant assolint més reptes, entrant en el 6b+, i amb ganes de millorar i aprendre durant el procés, que és el més important, a més de passar-ho bé, és clar.

A part d'això, també he conegut un munt de gent, he fet amistats, he descobert un fotimer de llocs, m'he enamorat d'alguns racons genials per escalar, he respirat aire pur, he compartit escalades que suposen reptes i emocions, i això és el millor d'escalar.

Moltes gràcies a totes les persones que heu compartit escalades amb mi, que m'heu assegurat, que m'heu animat, que heu celebrat amb mi els èxits, però també après dels errors i les caigudes. Què més us puc dir, que m'encanta escalar i a seguir, fanàtics i fanàtiques de l'escalada. Una abraçada!

Molt bon any 2017. Salut i roca!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada